دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: افزایش افسارگسیخته قیمت زمین و مسکن ما را با مشکلات عدیده و مردم را با سردرگمی و نارضایتی روبرو کرده است.

سردار یزدی: تخلفات به سرعت تبدیل به پرونده های قضایی شوند تا دچار مرور زمان نشوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا یزدی در مراسم آیین رونمایی از سامانه پنجره واحد زمین گفت: متاسفانه در ماجرای سامانه پنجره واحد زمین گرفتار یک معضل جدی هستیم.
دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ادامه داد: افزایش افسارگسیخته قیمت زمین و مسکن ما را با مشکلات عدیده ای از جمله عدم شفافیت ضوابط و سازوکارها، نقایص در روش‌های اجرایی و خلاءهای قانونی روبرو کرده و موجب سردرگمی و نارضایتی بخش زیادی از مردم شده است. این وضعیت موجب بدنام شدن برخی مجریان و البته سوء استفاده دسته دیگری از آنان و صد البته سوءاستفاده سودجویان غیردولتی شده است.
وی ادامه داد: هر جا دستگاهها اطلاعات و داده‌هایشان را به اشتراک گذاشتند، موفق‌تر بوده‌ایم.
یزدی با تاکید بر اینکه تخلفات باید به سرعت تبدیل به پروندههای قضایی شوند و دچار مرور زمان نشوند، گفت: با همکاری معاون اول رئیس جمهور برای فرمانده سپاه و سایر نیروهای مسلح ابلاغی ارسال کردیم تا استان‌ها به خصوص استانداران از امکانات نیروهای مسلح از جمله ماهواره خیام استفاده کنند و با جمع و جور کردن همه توان اجرایی، قضایی و نظاریتی‌شان جلوی زیادی خواهی و مفاسد در حوزه زمین و مرتع را بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.